Politica de retur

Produsele achizitionate prin intermediul magazinului online www.fibrexshop.ro se pot returna conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative: inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul  de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile calendaristice, incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator OUG 34/2014 Art. 14 Alin (1) !

Prezenta facilitate se aplica doar persoanelor fizice, conform legii !

In cazul in care clientul a primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar ca acest lucru sa fie semnalat imediat dupa verificarea produsului, in prezenta curierului, prin informare telefonica si ulterior prin completarea formularului de retur. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare ! 

De reținut:

1. Clientul are dreptul de verificare a integritatii fizice a coletului (produsului) in momentul in care il primeste, in prezenta curierului, iar in cazul in care acesta prezinta urme de deteriorare sa dispuna intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare !

2. In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea produsului (valoare cu TVA), suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse !

3. Produsele executate dupa specificatiile clientului, produsele distinct personalizate, produsele importate conform specificatiilor clientului, precum si articolele speciale comandate furnizorului nu se returneaza.

4. In cazul retururilor repetate sau atunci cand se considera ca actiunile Cumparatorului au fost cu rea intentie, Vanzatorul are dreptul sa refuze returul si sa solicite daune interese Cumparatorului, in condițiile legislatiei aplicabile.

5. Cheltuielile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile !

 

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  • 1. Citeste termenii si conditiile specificate privind modul in care se pot returna produsele.

  • 2. Completeaza formularul de retur (dupa informarea telefonica in prealabil), urmand ca mai apoi sa fi contact de unul dintre reprezentantii Fibrex.

  • 3. Daca ai primit confirmarea ca indeplinesti conditiile de retur te rugam sa trimiti produsele prin intermediul unei firme de curierat fara ramburs la adresa indicata de colegii nostri in raspuns.

  • 4. Noteaza pe scrisoarea de transport (AWB) numarul cererii de retur, iar apoi trimite-ne numarul de AWB si firma de curierat cu prin care ai trimis produsele. Coletele care nu au trecut pe AWB numarul cererii de retur, cele de care nu am fost instiintati ca au fost trimise si cele cu ramburs nu vor fi receptionate!

  • 5. Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate vei fi contactat/a privind desfasurarea si finalizarea acestei proceduri !

 

Pentru orice alte sesizari si reclamatii va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail vanzari@fibrexshop.ro sau la numarul de telefon 0742 017 646 !